Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΑΣΚ Χημικών εναντίον Α. Λοβέρδου και συνεργατών του για την επαναφορά της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές

Σφοδρή επίθεση κατά του υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου εξαπολύει με ανακοίνωσή της η ΠΑΣΚ Χημικών σχετικά με την  πρόθεση να επαναφέρει την πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις  και καταγγέλλει ως πρωτεργάτες πιέσεων στενούς συνεργάτες του, που υπηρετούν στο γραφείο του στο υπουργείο.
Η ΠΑΣΚ Χημικών κατηγορεί τον Α. Λοβέρδο ότι:

Α. Στην ανακοίνωσή του να επαναφέρει την Πληροφορική, παρέλειψε να αναφέρει ότι το κάνει αυτό, τροποποιώντας βιαίως τον τελευταίο νόμο που ψηφίστηκε και από τον ίδιο, πριν ένα χρόνο, και ο οποίος νόμος εξορθολόγιζε το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.
Β. Γίνεται προσπάθεια να περιθωριοποιηθεί προκλητικά, ξανά, το μάθημα της Χημείας, που αποτελεί βασικό μάθημα όλων των θετικών επιστημών. Υπενθυμίζουμε ότι σε όλα τα Ευρωπαϊκά και Διεθνή συστήματα, όπως το Ιnternational Baccalaureat (I.B.), για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, εξεταζόμενο μάθημα είναι η Χημεία και όχι ο Προγραμματισμός.

ΕΡΩΤΗΜΑ
Η ΠΑΣΚ θέτει το ερώτημα: «τι προέκυψε μέσα σ’ ένα χρόνο και ο νέος υπουργός αλλάζει αυτό που ο ίδιος υπερψήφισε;»
Στο ερώτημα αυτό η ΠΑΣΚ δίνει τη δική της απάντηση: «Όλες οι ενδείξεις, για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, τείνουν στο γεγονός ότι τα κίνητρα του είναι η εξυπηρέτηση των συντεχνιακών συμφερόντων και πιέσεων, που βέβαια ουδεμία σχέση έχουν με τον κοινά αποδεκτό στόχο για την περαιτέρω αναβάθμιση της εκπαίδευσης, τόσο για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πολίτη όσο και την ολοκληρωμένη προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια, ώστε και αυτά να λειτουργούν αποτελεσματικά και οι νέοι επιστήμονες να είναι επαρκείς και ανταγωνιστικοί. Ας ζητήσουν τη γνώμη των θεσμικών οργάνων των Πανεπιστημίων».

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
Πρωτεργάτες των πιέσεων αυτών είναι πολλοί στενοί συνεργάτες του, που υπηρετούν στο γραφείο του στο υπουργείο, αποκαλύπει η ΠΑΣΚ και υπογραμμίζει:
1. Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε αλλά η μέχρι τώρα στάση του κ. Υπουργού να αρνείται πεισματικά και προκλητικά να δεχτεί ο ίδιος το προεδρείο της ΕΕΧ, θεσμοθετημένου συμβούλου της Πολιτείας, καταδεικνύει  την αστήρικτη και εξωθεσμική μεθόδευση που γίνεται.
2. Η παράταξη μας δεν προτίθεται να μπει στη λογική του «διαίρει και βασίλευε¨ μεταξύ επιστημόνων διαφορετικών ειδικοτήτων, ούτε να ακολουθήσει τις προκλήσεις θερμοκέφαλων.
3. Ως δύναμη ευθύνης και λογικής προτείνουμε για τις σχετικές σχολές να εξετάζεται το μάθημα της Πληροφορικής ως ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο στα τμήματα και τις σχολές που θα το ζητήσουν.

Πηγή: esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου